maandag 18 februari 2013

Verhuizing/2013

                                                           Hoi allemaal,

            Mijn verhuizing is al een tijdje achter de rug en ondertussen zitten we al in 2013!!!
                                       Ik ga proberen het bloggen weer op te pakken...
                Ondertussen heb ik uiteraard niet stil gezeten en heb het een en ander gehaakt...





 
 
De paaskipjes zijn nog van vorig jaar maar wilde ik jullie niet onthouden,ze zijn uitgevlogen naar mijn zusjes!!!
 
Groetjes Petje

2 opmerkingen:

  1. Ik vind ze geweldig, ga een blik pimpen op die manier!
    En ik ga je volgen en linken op fb ,succes met de laatste loodjes van verhuizing

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er prachtig uit, vooral dat roze konijntje is echt een schatje !
    ben je gaan volgen ! zou het leuk vinden als je ook es op mijn blogje komt en volger wordt :-)
    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen